Flickan med lägenhetskontraktet.

Ja, då var man lägenhetsinnehavare då. Förutsatt att jag kommer in på universitetet det vill säga. Om inte så rivs kontraktet. Känns lite tråkigt att bo i en jätteliten lägenhet med förbestämda möbler, men samtidigt mycket bättre än att bo på gatan.
Så nu är alltså allt jag kan göra vänta. Vänta, vänta och vänta. Och det ända tills den tionde augusti, i värsta fall ända till den femtonde.

---

Det jag väntade på nämnt i tidigare inlägg var svar på om jag skulle få min drömlägenhet, inte på att få reda på om jag var gravid som någon undrade. Jag fick den dock inte. Idioten med högre poäng är dock säkert lycklig nu. Kul för honom/henne. Är säkert mögel och kackerlackor där i alla fall! [Nej jag är inte bitter.]

---
- Fick igår reda på att jag får träffa bäbisen en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback