Ugly Parcel.

  Fick världens fulaste paket på posten idag. Föremålen låg i en H&M-kasse och runt det var det lindat med ungefär en halv maskeringstejpsrulle. Sedan var ett randigt A4-ark påtejpat där [min] adress stod skriven samt att det där trängdes inte mindre än åtta frimärken. De var lite som en ram runt adressen. Tyvärr så hann jag öppna det innan jag kom på tanken att fotografera det! Det roligaste med det hela är att avsändaren sedan en tid tillbaka jobbar som brevbärare...

---

  Totalt värdelös dag idag. Fick dock tillbaka provet från förra veckan -> 40 / 41 poäng. Tycker att jag borde ha fått 41 poäng för det jag hade skrivit var exakt det som sades på genomgången, men man ska inte gnälla - bor ju faktiskt i Sverige.

Man behövde visst inte skriva så mycket som jag trodde för att få två poäng på orden. "Prisökning" hade räckt.

---

Ledig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback