"Sovmorgon" och sen buss.

Det blev en liten sovmorgon i morse. Batteriet på mobilen la av igår, jag satte igång laddaren och glömde helt bort den där detaljen om att sätta alarmet. Väl här så inser jag att jag lika gärna kunde ha stannat hemma för jag har ingenting att göra. Vi ska jobba självständigt, men är klar med frågorna och har ingen aning om vem vi ska intervjua! Så kunde stannat kvar i sängen. Jag skulle ha stannat hemma en buss som jag hade tänkt.
På tal om bussen så var den jag valde att åka med en kvart försenad...

---

Jag såg på I En Annan Del Av Köping igår. Avsnitt ett till och med tre. Det var riktigt bra faktiskt. Och killen från kamerateamet som dansade var ju inte jätteful direkt.

---

Ska kanske jobba lite på läxan jag fick igår nu, passa på medan jag har en massa dötid! Eftersom att läraren sitter här inne så kan jag ju inte spela
jesperspel menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback