Snö, kyla och halka.

  Snö, snö, snö. Det jag tänkte när jag gick från bussen till skolan idag var "tänk på att det var mycket värre igår när du gick till bussen". Tyvärr så fungerade det inte. Det var ju igår, och i morse så var det ju i morse och det var ju då jag var ute och spatserade!

  På tal om det så hjälp så kallt det var igår när jag gick hem. Var -12o C! Man är absolut inte van så var till och med svårt att andas. Och halt var det också! Jag som hade mina ohalkiga skor som aldrig är hala. Igår så var de dock det. De hade skrapat värre och det blir ju värre än glansis då. Jag över levde dock, som tur är annars hade denna text varit lite äcklig.

---

  Hoppas att den här skoldagen går fort. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback