Smyckessug.

  Det har krypit sig på de senaste dagarna och kulminerade nu för ungefär fem minuter sedan när jag satt och kollade runt på bloggar som hade smycken. Jag måste verkligen ha ett par nya örhängen. Det som är totalt blåst med det uttalandet, förutom allt det uppenbara, är att jag redan har omkring fem par som jag aldrig använt!
Dessutom så skulle det vara trevligt med ett nytt silver-, och ett guldhalsband. Faktum är att jag behöver det. Visst inte som på samma sätt som jag behöver syre, näring och utbildning - men ändock.
Problemet är bara det att jag på sätt och vis lovade mig själv att inte köpa fler saker förän nästa studiebidrag. Fast lite smycken gills väl inte?

---

  Så skönt att det är onsdag i morgon. Det betyder sovmorgon! Därefter kommer väl dagen bli hemsk, vilket påminner mig om att jag måste skriva i loggboken. Fast tror att jag råkade slänga den nyss när jag rensade mailen - det var kanske inte så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback