Pics.

  Då sitter man här och myser i sin microfleecemorgonrock inhandlad på Hemtex tänkandes på The Dogpåslakansetet inhandlat på Jysk. Då och då så glider tankarna till spegeln med värmeljus längsmed kanten inhandlad på nyss nämnda affär Yes, jag var på stan med släkten idag. Blev ju endel affärer då som normalt kanske inte är i annars då. Det bästa vad att allt var försenade julklappar så behövde inte betala något. Ja, förutom örhängena jag köpte förståss.

  Nu så har jag spenderat den senaste timman åt att - med många fula ord - ångra att jag valde bluetooth över usbkabeln mellan mobilen och datorn. Bestämde mig nämligen för att det äntligen var dags att ta över bilderna till datorn. Så eftersom att jag har kollat igenom alla bilder och laddat in de flesta, så har jag valt ut några som jag tänker tvinga på er. Så enjoy!


---

  95957-36 Det visade sig att A verkligen gillar mobiler och gärna ser efter på nära håll. Som tur var så kom han inte nära nog så att han fick ägna sig åt sin absoluta favoritsyssla på den. Nämligen att dregla.

95957-37 Det nyss nämnda påslakansättet.

95957-38 En teckning jag gjorde i... tvåan? Fick MVG- på den.

95957-39 Ett tips för dig som inte vet vart du ska göra av dina örhängen. Skaffa en snygg kruka eller flaska med bred öppning och häng dem helt enkelt runt kanten. Den här krukan kostade tio kronor och det rosa prydnadspappret fick jag med från I.Me.My. så är ett enkelt, billigt - och enligt mig - ett snyggt förvaringssätt. Har även en flaska.

95957-40 En bild jag tog från Kläppens toppstuga den 28 / 12 - 06. Vintrigt eller hur?!

95957-41 Den här tog jag på en ritning över ett ställe de höll på att bygga någonstans mellan Stockholm och Gävle. Det var grymt stort och imponerande!

95957-42 Den här dagen hade jag extremt mycket att göra vilket denna hårspännes blomma vittnar om!

95957-43 Här har vi min julhylla med äkta fusksnö.

95957-44 Bild tagen på Wisby från en av gotlandsbåtarna.

95957-45 En bild på mig innan jag klippte håret kort.

95957-46 Och det här är taget samma dag, eller någon dag efter, att jag permanentade mig.

95957-47 Det här är Gustavsbacken i Lindvallen; helt täckt av konstgjord snö.

95957-48 Gustavsbacken igen. jag, K, D och F var ute på en kvällspromenad under vilken jag halkade omkull på en sluttande, istäckt skogsväg.

95957-49 Ja! Du gissade rätt! Det är Gustavsbacken!

95957-50 Här har vi två små
The Dog.

95957-51 Min kompis Lejonet. Han bor där som ritningen visade.

95957-52 Microfleecemorgonrocken.


Det var allt. okej, självklart fanns det mycket mer, men är så segt att hålla på att ladda upp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt lilla A var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback