Personlighet

  genom målning. Visst låter jag som en kul prick?!

genom handstil. Är det bara jag eller blev jag lite annorlunda?

---

  Jag har det lite segt så på skoj så kollade jag om det fanns en sida som hette bored.com. Såklart så fanns det. Finns en hel del sjuka grejer där! Detta var bland det värsta jag läst:
" #2600
ok like this like one timmmeee i was with my bf who was like sooo tottally cute he was amazing A mazing and this other girl who totally needs a facelift walks by and swings her hips at him and he looks at her! and im like omigod wtf
wat is wrong with u im like she is totally fugly! and im a B E A UTIFUL aka bangin! we are tootally over! love trisha
"
Helt galen brud. Finns mycket mer sådant här!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha, jag kanske borde tänka om då, var ju en riktigt fin komplimang egentligen! Gott Nytt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback