Just i detta nu

  så kan jag känna hur min IQ minskar med minst femton. Kollar på Jerry Springer och jag har aldrig varit med om något värre [observera den lätta överdriften]. Det finns alldeles för många sorgliga människor i denna värld. Man har ju hört om Jerry Springer förut, men jag personligen har aldrig sett något förrän nyss. Det måste vara ett extremt underskott på psykologer därifrån Jerry Springer hämtar sina gäster. Kommer nog aldrig återhämta mig helt efter den här upplevelsen. Förstår inte människorna hur mycket de gör bort sig? Nej, patetiskt är allt jag har att säga om det där.

---

  Jag saknar mitt gamla, fina permanentade hår! Det här skatboet är avskyvärt och finns inget jag kan göra åt saken. Åtminstone inte förrän alla rester av permanenten växt ur så att jag kan göra om det, ja självklart inte jag personligen - utan en utbildad frisör. Väl medveten om att jag då kommer vara tvungen att genomleva detta åter igen.

  När jag nu ändå är inne på ytligheter så måste jag få passa på att gnälla om mina naglar också. De befinner sig absolut i katastroftillstånd nu. Måste tyvärr klippa dem ännu lite kortare. Menmen, de växer ju ut igen.

95957-63 Memories.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback