Inget Högskoleprov För Mig och patetiska artonåringar!

  Nu är man tydligen i tillbaka i skolan. Det märks på att H sitter och filmar P och M som bråkar om något, jag bryr mig verkligen inte om vad. Det känns verkligen att jag är omgiven av artonåringar!

  Har precis varit hos S.Ö. Och det verkar som om jag slipper högskoleprovet! Urval var visst att sextio procent av platserna var reserverade för betyg och fyrtio procent för högskoleprovresultat. Jag har dock tillräckliga betyg för att slåss om betygsplatserna. Om inget oväntat händer men det tror jag inte. Det hoppas jag inte!

---

  Snart dags för det omskrivna provet. Har inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort men förhoppningsvis tillräckligt mycket. Bara det blir ett MVG eller ett extremt starkt VG så ska det räcka för mitt slutbetyg! Och ja, jag vet att man inte kan få mer än MVG, även om jag fått MVG plusplus en gång, men jag menade att det räcker om jag är på gränsen! Fast det vore tråkigt i och med att jag sammanlagt bara har haft fyra fel på tre prov hitintills. Skryter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback