Ifall mitt samvete frågar

  så pluggar jag nu inför stundande prov nu, det eller står i duschen. Helst båda två. Fast tror inte att S skulle uppskatta att få tillbaka sin bok dyngsur med sidor indränkta i Sunsilk Curly hair-lödder. Inte för att jag har så speciellt Curly hair längre, men då det inte finns någon Sunsilk Skatbo så får jag helt enkelt hålla kvar vid vanan.

  Jag pluggade alltså ingenting mer igår. Tänkte att eftersom jag bara har eftermiddagslektion så kan jag göra det på förmiddagen i stället. Problemet är ju att pluggapåprovsammadagsomprovetär är ett stort AjaBaja! Det, plus att det så sällan blir av.

---

  Det blev tyvärr inget med läxhjälpen, det ligger på [min] lektionstid i år. Väldigt irriterande.
- Observera att det inte var jag som skulle ha läxhjälp utan tanken var att jag skulle hjälpa!

---

  Nej, om man skulle ta och få den där duschen avklarad så att man kan komma igång med provstuderandet då...


Saker jag måste göra idag:
prov
inhandla grädde samt granatäpple - det senare helt för egen njutning
skriva uppsatsdelen
Saker jag inte borde göra idag men ändå lär göra:
smyckesshoppa
titta på nya skor - studiebidrag snart vilket betyder att mitt köpstopp hävs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback