Härmwannabees tacka mig!

Nu har jag pluggat... lite. Men till mitt försvar så måste jag få påpeka att det är grymt tråkigt att plugga! Ska göra lite till... snart.

---

  Fortsatte min öbloggjakt. Insåg att det fanns ganska så extremt många härmwannabees. I alla fall väldigt många som blommar sent. För till skillnad från alla dessa uppkomlingar som först nu har upptäckt bloggandet så är man ju själv är en veteran; och om jag får säga det själv - en pionjär på området. När jag började här fanns det nämligen ingen som jag kände, medan det nu vimlar av folk som man träffar åtminstone en gång i veckan. Så varsågoda alla ni, det var mig ett sant nöje! Även om det finns en del av er som kanske skulle ta att överväga att sluta eftersom ni skriver dåligt!, haha.

---

  Tror jag ska se lite på Outsiders innan jag pluggar lite till. Lät så läskigt med hon som måste slita av sig själv håret på grund av tvångssyndrom!

Kommentarer
Postat av: ---

fjårtiz.nu skaffa hjelp

2007-01-23 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback