God (kall) Morgon!

  17.6o C var det i morse  när jag vaknade i mitt rum. Tur det förresten, att det var i mitt rum jag vaknade menar jag. Varit lite läskigt att gå och lägga sig i sin egna säng och vakna upp i en annan. I alla fall eftersom jag inte dricker. Annars så hade det ju varit logskt.

---

  Det vräkte verkligen ner snö i morse när jag gick till bussen. Det tog ungefär hundra meter sedan kunde jag lätt ha blivit tagen för en väldigt människoliknande snögubbe - fast gumma. Så fort jag kom fram och ställde migi busskuren så slutade det dock...

  Bussen tog ungefär tio minuter längre tid på sig än vanligt idag och då vi stannade för att plocka upp någon så gled vi mot antingen diket eller andra sidan av vägen. Varje gång var lite som ole dole doff för att se om man stannade kvar på vägen eller ej. Det gjorde vi dock och jag kom säkert, om är lite frusen, till skolan.

---

  Någon har förstört min stol. Så irriterande!

---

Ska ha föreläsning/genomgång nu, eller snart så fort teknikgenierna får ihop datorn och tv:n. Aptråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback