Dålig sömn och otrevlig morgonöverraskning.

  Sov extremt dåligt inatt. Gick och la mig redan klockan halv nio i går eftersom att jag längtade efter sängen. Sedan så spenderade jag resten av natten med mardrömmar. Vaknade till flera gånger efter allt mer skruvade och läskiga drömmar. Blev till slut så illa att jag blev tvungen att ta på musik för att kunna somna om. Vaknade detta till trots pigg. Gick upp och utförde de vanliga morgonbestyren.
  Även det nytillkommna frukostmomentet. Idag så skulle det bestå av en fullkornsmacka. Problemet var att det inte alls smakade som fullkorn, smaken påminde snarare av en ohygglig blandning av surt och salt. var bland det äckligaste jag någonsin smakat. Efter väldigt mycket vatten och ett byte till en Lingongrovamacka så kom jag i alla fall iväg till skolan och här sitter jag nu. Redo att insupa kunskap. Ja det, eller att stressa som en galning för att få klart det idiotiska arbetet vi håller på med nu. Totalt galna betygskrav, så lär väl bara få G på upppgiften. Katastrof!

  På tal om betyg så fick jag bara VG i psykologin. Tråkigt värre. Men är ju så det går när man inte anstränger sig på upppgifterna, som för övrigt var ganska flummiga. Fick VG på ena och MVG på andra, vilket ledde till ett  kursbetyg på, som tidigare nämnt, VG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback