Blandade Känslor.

  Var och träffade F idag. Det var väldigt trevligt, aningen stelt kanske. Kändes lite konstigt att träffa någon som man förut såg ofta men nu inte hade sett på över ett halvår. Som man dessutom kanske aldrig träffar igen, förutom om det sker av en slump på stan. Bra men konstigt. Och samtidigt lite sorgligt. Tror inte riktigt att jag har förstått hur mycket jag saknat att prata med honom förrän idag. Jaja, finns ju inget jag kan göra åt det.

---

  Tänkte avrunda dagen med lite Gilmore, där blir ju allt lyckligt och bra i slutet.


Jag måste bara få erkänna att bland det bästa var bilskjutsen hem, det hade helt enkelt inte varit på riktigt, inte varit helt fullt, utan den. Jag känner mig hemsk över det men vad ska jag göra? Ifall jag hade kunnat ta en buss som gick då, hade jag gjort det. Men jag måste erkänna att jag är glad över att den just hade gått även om det såklart var extra jobb för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback