Att Återvända.

  Så hette filmen jag var och såg. Det var en spansk film, men som tur var för mig och A så var den textad. Den var bra, men när jag skriver bra menar jag det inte på samma sätt som när man bedömmer en "vanlig" film. Jag rekomenderar dig att gå och se den för att jag tycker absolut att den var sevärd. Bara man är inställd på att den inte är som alla andra filmer. kort sagt så är den lite konstig. Men jag gillade den, vilket jag tror många andra också gjorde. Roxy var i princip fullsatt, fast var i och för sig mest gamla människor. Min klassföreståndare var där med fru och barn; dessutom så satt jag bredvid skolsköterskan.

---

Jag var inne på I.Me.My idag. De hade sjuttio procents rea. Tyvärr så fanns det inte så mycket saker som skrek köp mig! Visst var det rent ekonomiskt bra, men psykiskt var det tråkigt! Jag köpte dock ett armband för sextio kronor fyllt av berlocker. Det samt den supersöta lilla påsen jag fick det i kan du beskåda nedan.

95957-5995957-58


---

  Nej nu är det dags för sängen, ska upp tidigt i morgon. Ska in och träffa en... bekant(?) på fika. Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback