11.48 8/1 -07.

Sitter i skolans café och väntar på lektion. Är ungefär en timme kvar. Blev just ensam här efter att först hela svarvdammsgänget gick och åt [potatismos och korv är inget för mig] och latmasken fick skjuts hem.

Så sitter alltså övergiven. Det gör mig faktiskt inget för jag börjar få huvudvärk plus att det gav mig tid att göra ego-presentations-läxan till nästa vecka. Fanns egentlgien inget att göra med den, men tänkte försöka vara lite seriös och åtminstone tänka till lite.

Läraren verkade åtminstone bra, lite daltig kanske. Var i alla fall bättre än historielärarefiaskot i ettan!

Nu är svarvdammsgänget tillbaka. Man kan säga mycket om dem, men man kan alltid lita på att bli underhållen av dem. Ska väl sluta skriva och vara lite social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback