Vill hoppa av!

Som väntat var det helt värdelöst i skolan idag. Gjorde inget. I alla fall inget som hade med lektionen att göra. Lyckades dock få lite vettigt gjort, lite på uppsatsdelen. Det plus att jag vann i MaxiYatzy.
- Två dagar i rad Jp? Pinsamt värre, haha.
---

A kom in för att berätta om examensarbetet vi skulle göra på hans kurs, som för övrigt avslutades innan jul. Men vi skulle inte gnälla, det var ju bara tjugo - tjugofem timmars effektivt arbete! Extremt effektivt när man inte ens har lektionstid till det? Jag är så grymt irriterad på våra lärare. Önskar man kunde hoppa av.

Tror i alla fall att jag har en idé. Frågan är bara om den är genomförbar.
Fick den av en låt som jag hörde första gången tidigare i veckan på Fergies album The Duchess. Ska prova lite imorgon om jag hinner. Har en hel del annat att sysselsätta mig med också...
*Skjorttjugolappsredovisningen.
*Uppsatsdelarna.
*Storyboardet.
*Städa rummet.
*Tvätta kläder.
*Läsa anslagen.
*Söka information om Günter Grass.
*Fundera på varför italienskan (spanskan?) kallades för sömngångare.
*Bestämma låt till drömmen.
*Och så vidare.

---

Som jag befarade så var det förkylning på väg. Mått apa idag igen. Det värsta är dock illamåendet - varför? Det ironiska är ju att jag bara har symptom på morgon och kväll. Irriterande när man ska sova, men bra när man är i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback