Måndagstradition (och Brustna Författardrömmar).

Verkar ha blivit en vana för min hjärna att hänga fram UR FUNKTION-skylten på måndagar. Kände mig lika avtrubbadidag som jag gjorde förra veckan. Tänlte till och med strunta i sista lektionen men så nämnde S och M att vi kanske skulle göra det här själva sedan - och eftersom att jag inte hade förstått det så kändes det som en bra idé att sitta med på lektionen. Var för övrigt helt i onödan. Jag hängde inte med alls och det var så grymt segt. Eller hängde med och hängde med... Jag lyssnade inte.

Dessutom så var det dags för mitt anslag. Fick noll respons. Måste ha varit grymt mycket sämre än vad jag trodde det var med tanke på den tystnad som blev. Pinsamt? Nej, jag var för borta för att reflektera över det. Däremot så är jag lite sur, för jag personligen gillade verkligen grundidén. Jaja, whatever - har ju inte planerat att bli författare i alla fall.

Trots min seghet så hade jag i alla fall kraft nog att samla ihop mig för en timme efter lektionen för lite gammalt hederligt tjejskvallrande.

---

Har en miljon saker jag borde göra. Men eftersom att jag mår dåligt så väljer jag nog tyvärr att låta bli.

---


- Varken söt eller charmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback