Heroes episod fem?

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Ärligt talat så har jag ingen som helst lust att göra något i kväll - överhuvudtaget. Så tror att jag låter bli... Kanske ska se på Heroes episod fem istället? Fyran var grym - har jag för mig... Men att göra ingenting är åtminstone extremt mycket mer lockande än att göra någonting.

---

Har ännu inte insett att det är lov. Det allra värsta med det är att detta är mitt näst sista lov - någonsin. För även om man har lov även sedan på vidareutbildningen så är det ju absolut inte samma sak.

Eller nej, det absolut värsta är att jag har ungefär en miljon skolsaker som måste göras under lovet. Jag har till och med gjort ett schema, och enligt det så ska jag i morgon ha valt tal samt ha svarat på minst femtio procent av samfrågorna. Har väldigt svårt att tro att det kommer att bli av. Det känns helt enkelt inte så sannolikt.

---

Jag vet inte riktigt hur jag fick tid över till det, men jag såg på Djävulen Bär Prada idag. Och jag måste skriva att jag är extremt besviken! Var inte ens något som liknade det jag hade förväntat mig. Var dessutom extremt läskiga Ugly Betty-plagiat varningar i början.




Enda anledningen till att de kallar Gwen Stefani för världens coolaste blondin är att jag har ljusbrunt hår.

Kommentarer
Postat av: Younes

Hela serien heroes är det bästa som hänt TV.
Jag rekommenderar dock att du ser alla avsnitt i ordning, annars blir det klämmigt. USA är på ep 17 nu, och jag med. Börjar bli riktigt spännande nu!

Cheers!

2007-02-24 @ 18:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback