The Hills Have Eyes II?

Funderar på att göra ett andra försök på The Hills Have Eyes II idag. Senast jag försökte så stängde jag ju som bekant av efter tio minuter på grund av att det var för läskigt [och ja: det är sant att jag blir skrämd av scream-filmerna och jag är fullt medveten om att de från början var menade som komedier]. Jag menar har ju i alla fall inget vettigare att göra än att plugga nu i kväll när jag ska tvätta. Fast det är klart, är ju aningen osäkert om jag vågar gå ner till tvättstugan om jag ser på filmen...

Det är faktiskt ganska sorgligt att vara så rädd för skräckfilmer, det känns inte jättemacho att vara nitton år och inte våga se på sådana själv [och ja: jag vet att jag generellt sätt är med fegis än macho, det är dock inte min poäng här och nu] men samtidigt så älskar jag verkligen skräckfilmer. Ser mer än gärna på det, gillar skräckmomentet. Problemet är bara det att jag aldrig sett på skräckfilm helt själv förut. Annars har man alltid sett med någon eller, om man såg ensam på övervåningen hemma på ön, så visste man att pappa och lillebror fanns där nere. Det var liksom inte lika farligt. Visserligen så bor jag i en jätteliten etta och enda stället att gömma sig på är... Ja det är ju i princip ett rum - så ingenstans. Eller okej, man skulle väl kunna smyga in toaletten, men har en svag känsla av att jag innan dess skulle märka om någon bröt upp min ytterdörr och klev på.

För att sammanfatta:
- Jag vill väldigt gärna se The Hills Have Eyes II ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback