Stressigt, stressigt.

Det blir inte mycket tid för vila den här helgen inte, något som känns fantastiskt bra med tanke på att jag redan är helt slut. Jag drömde till och med om skolsaker inatt. Är så skönt att det snart är jul! Och då syftar jag på att man då får lämna det här stället i ungefär två veckor och inte alls behöver tänka på någonting som rör universitetet. Att jag sedan ska bo i en fjällstuga med halva min släkt och sedan driva runt på Gotland, det är en helt annan fråga att ta ställning till huruvida det kommer främja vilandet.

Idag måste jag verkligen införskaffa julklappar, inslagspapper och snöre. Börjar bli dags med sådant där. Kommer inte ha speciellt mycket tid framöver och känner heller ingen lust för att rusa runt med halva Sveriges befolkning dagarna innan jul. Nej, skulle vara skönt om jag blev klar idag, och helst på några få timmar eftersom att jag måste hinna städa och byta vatten hos fiskarna innan jag ska iväg och träffa A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback