Axplock.

Så var man ensam och övergiven då... Alla andra är och badar, men jag personligen kände inte för det. Istället så njuter jag av att ha denna lyxstuga för mig själv i någon timme. Väldigt trevligt.

Jag skulle kunna ägna denna tid till att återberätta allt som hänt, men det orkar jag inte och ni lär knapast ta igenom den enorma pergamentrulle det skulle generera. Kan dock erbjuda några få axplock.

Den bajsande bäbisen
Ja, en blöjlös bäbis i kombination med naturliga behov leder inte till något annat än bajs på golvet. Väldigt otrevligt om ni frågar mig. Extremt otrevligt till och med.

Fonduekvällen som spårade ur
Jag kan väl säga att mycket tryffelfondue i kombination med för ite frukt leder till minst sagt... intressanta doppkombinationer och förslag. Hetast var nog fonduedoppad Jansons frestelse.

Det man inte har i benen...
Det har blivit en hel del vurpor, dock inga utförda av mig - än. Har ju fortfarande morgondagen på mig. Fördelningen hitintills är dock att P har ramlat två gånger, lillebror X antal gånger -han åker mycket offpist med sina småskidor- och slutligen D som har ramlat tre gånger vad jag minns.

Hjääälp!
I ankarliften åkte jag alltid till höger och P till vänster, vi bestämde oss dock för att testa tvärtomen gång för att få lite ombyte. Trefjärdedelar upp i backen insåg jag att jag var på väg att ramla. P fick gripa tag i mig och på något sätt så tog vi oss ända upp. Nära ett fall var det i alla fall, väldigt obehaglig G-kraftsupplevelse.

Det var nog det för den här gången, hoppas ni har snö... eller jag menar hoppas att era gräsmattor är fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback