Tack, men Nej tack.

Nja... Det där med polyförhållande är nog inte riktigt min grej. Jag kan liksom inte se mig själv hjälpa min pojkvän bädda en säng för att han kanske ska få ligga med sin dejt, för att sedan krypa i säng med min andra pojkvän. Jag förstår mig verkligen inte på personer som lever så, men det är ju deras val och så länge de är lyckliga så är det väl bra. Bara det sköts på ett rent sätt, speciellt då det är barn inblandade.
Det känns dock som att det är något som är svårt att kombinera just med barn i dagens samhälle. Barn är elaka, och eftersom att poly inte direkt är accepterat så kan ju deras barn råka illa ut när de till exempel är i skolan om hemmaförhållandena kommer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback