Oj, så tiden går!

Idag så hade mitt område gemensam fika i samlingshuset. Jag tänkte först bara snabbt titta förbi, men det ena ledde till det andra och jag stannade där under hela tiden som det pågick. Nästan i alla fall. Blev medbjuden hem till en där några skulle se film, men känner att jag inte alls orkar det. Vill ärligt talat bara krypa ner i min underbara säng och sova. Speciellt som jag fick reda på att vi börjar redan klockan nio i morgon! Det är ju hur tidigt som helst. Nej vet ni vad, det gillar vi [läs: jag] icke. Imorgon kan jag inte ta cykeln heller. Måste se till att få den lagad innan den säckar ihop totalt. Ekrarna är ju trots allt där av en anledning.

Stör mig extremt att jag glömde fråga om dammsugaren..

---

Som det ser ut nu så kan jag inte tvätta förrän på tisdag. Det känns absolut inte bra. Börjar få ont om kläder nämligen. Och känner fortfarande att jag inte riktigt är redo att ta det klivet att gå naken till skolan. Om jag ska vara helt ärlig så tvivlar jag på att jag någonsin kommer att uppnå den grad av redighet som krävs för något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback