Flickan med ny dator.

Ja minsann. Ny dator alltså. Äntligen. Dock inte den som posten slarvade iväg. Nej, istället så begav jag mig till en affär och köpte en computer. En 17.4" bärbar. Fast är ju lite fel att kalla en 17.4" för bärbar då de är aningen klumpiga. Men ärligt talat så är det värt det. Jag menar storleken har betyderlse! Älskar den i alla fall. Den är perfekt. tycker jag i alla fall än så länge. Är dock lite tråkigt att det är Vista. Och något som jag mycket möjligen kan komma att störa mig på framtiden är att tangentbordet är jättehögt. Fast är i och för sig mer sannolikt att personer runt omkring mig stör sig på det.

Den är i alla fall gjord som en stationär fast den är portable. Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback