Fest? Va? Nej!

Inatt klockan 02.18 så satte jag mig spikrakt upp i sängen och försökte förtvivlat komma ihåg när jag bjöd in ett gäng överförfriskade studenter. Var det när jag försökte få mitt hyreskontrakt kopierat? Eller kanske när jag cyklade mot Tornby igår? Saken var den att det visade sig att jag inte hade bjudit in dem, utan att de var i korridoren utanför. Det kändes dock som en väldigt marginell skillnad. När de sedan tog sig in i någon lägenhet - ja, med tanke på ljudnivån så kan det lika gärna varit mig de snubblade in hos - så började den: allsången. Nu är i och för sig ordet sång aningen missvisande.
Det började i alla fall med Håkan Hellström: Känn ingen sorg för mig GBG vilken följes upp av lite paraplysjungande av Rihanna. X antal låtar betades av innan jag slutligen lyckades somna ifrån det hela.

Lite kuriosa om det hela är att det lät precis som om de var på vinden. Självklart så var de inte det, men det var så det lät.

---

Jag ligger för övrigt i min säng med min bärbara och skriver detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback