Theme: Clown.

Det är väl hur man skulle kunna sammanfatta den nya layouten. Får seriösa cirkusvibbar, och vad är mer cirkus än clowner? Nu är jag i och för sig rädd för clowner, överlag är jag faktiskt rädd för alla utklädda figurer: maskotar, tomten och ja.. clowner, så det känns kanske inte jättelogiskt. Men jag ville komma bort från det tråkiga blåtemat som hägrade här innan så tänkte: mycket starka färger som inte nödvändigtvis passar så bra ihop vore helt rätt. Vilket alltså resulterade i cirkusclownlooken. Det är ju i alla fall helt annorlunda. Får se hur länge jag står ut med vetskapen om det - eftersom att jag aldrig tittar på min blogg själv. Men om man tänker bort den orangea bakgrunden så är det faktiskt inte så illa, samtidigt som det utan den orangea bakgrunden inte alls hade varit samma sak. Åttio procent av helheten hade liksom dunstat bort och det hade bara blivit... ordinärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback