Sitter här och är lite chockad.

Var nämligen säker på att jag skulle få sitta i X antal timmar och jobba livet ur mig för att bli klar tills i morgon. Men nu är det så att jag har hållt på i ungefär en timme och är klar. Väldigt konstigt. Fast å andra sidan så är det ju en del som jag inte har gjort överhuvudtaget. Vet helt enkelt inte vad jag ska skriva. Får väl göra det i morgon.

---

Talet idag gick tydligen mycket sämre än vad jag själv uppfattade. För visst, jag pratade snabbt, men ett VG-?! Det är ju inte sant. "Jag tycker att kopplingen mellan sömnförlamningen och näradöden upplevelsen var lite svag - jag missade den i alla fall; och om jag gjorde det så gjorde säkert många andra här inne det också." Ursäkta - men svårkopplad? Det handlade ju för guds skull om att forskning har visat på att näradöden upplevelser i själva verket kan vara extrema sömnförlamningar? Hur kan kopplingen vara svår? Ska jag be forskarna ta tillbaka det de har forskat fram och ge något mer lättförståeligt så att min lärare kan förstå, något som för övrigt andra i klassrummet gjorde. Lustigt att ingen av dem reagerade på svårkopplingen? Upprörd!

---

Överlevde sedan inte bara en, utan två bilturer med J! Samt en extremt seg eftermiddagslektion. Värst hitintills. Saken är den att annars brukar jag faktiskt gilla dem. Dock inte idag. Var så nära att somna så många gånger. Fick dock reda på vilken tur man ibland har. Båda mina lärare hade nämligen varit sjuka samma dag som jag var det, så jag ligger inte efter som jag trodde.

---

Uppfyllde även min roll som producent på eftermiddagens slutsspel i Sävecupen. Det vill säga jag sa åt S och J vad de skulle göra! Fast gjorde faktiskt en del själv också.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback