Jag vet inte hur många gånger som viljan att köra in huvudet i en stenvägg har uppenbarat sig denna vecka.

Den här helgen fanns det två saker som var tvungna att bli gjorda. Uppsatsdelarna och talet. Igår blev det inget gjort, och alltså så återstod då idag. Jag måste erkänna att jag har skjutit upp det ändå tills nu. Saken är den att nu när jag äntligen satt mig ner för att få det gjort så loggar jag in på Tjelvar [om du inte vet vad det är - var glad för det betyder att du inte bor på Gotland] för att ta ner dels de påbörjade delarna samt faktan jag lagt ner stor möda på att hitta. Problemet är att när jag leter i min inkorg så inser jag att vänta - Det här är inte rätt saker. Det här är inte det jag behöver för att kunna arbeta. Vissa dagar är helt enkelt bara sådana. För mig så har dock hela veckan varit såhär. Jag blir så trött. Vad ska jag nu göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback