Idag så hände något som är det näst läskigaste som någonsin hänt mig!

Jag stod utan några som helst problem i duschen och hade det blött när jag helt plötsligt kände att något var väldigt fel. Extremt fel. Kände hur jag inte riktigt var medveten om vad som hände, att jag mådde illa samt att jag inte såg något och sedan är det helt svart. Plötsligt så sitter jag utanför i trappen och skakar med ett svagt, dimmigt minne av att jag ramlat ihop på duschgolvet men var inte alls säker på om det var fantasi eller verklighet. Det visade sig att jag hade ramlat ihop. Är fortfarande helt skakig, är som om det vore fin kolsyra inne i kroppen som kittlar i musklerna. Förstår verkligen inte vad som hände. Det enda jag vet är att det var en jätteläskig känsla och att jag inte vill att det ska hända igen. Någonsin! Samt att jag vill känna mig normal nu igen och få bort den lite lätt avrubbade känslan jag har.
Jag har aldrig svimmat förut! Bara nästan en gång när jag var liten och halva min släkt försökte få bort en fästing som hade satt sig på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback