Happy Birthday to me - Soon.

Det börjar närma sig födelsedag för min del, inte ens två veckor kvar. Då blir jag tant. I vanliga fall så brukar listan kräva stor energi för att sammanställa, förmodligen bara på grund av dålig fantasi - men inte i år. Det visar sig att listan var lätt när det blev dags att fylla tant. Listan jag menar är såklart födelsedagspresentlistan! Det som dök upp i år blev till slut - med vissa utcensurerade saker på grund av dess barnsliga karaktär:

Solglasögon med styrka - för att slippa ta på linserna varje gång man ska vistas utomhus på sommaren.
Glasögon - för att kunna vistas offentligt utan att behöva ha seriös ångest på grund av mina nu fula glasögon.
USBkabel till mobilen - för att det är så jobbigt att hålla på med blåtanden plus för att kunna föra över bilder överallt.
Parfym - vet ännu inte vilken, ska försöka komma åt och lukta runt i veckan.
GilmoreGirlsboxarna 4 samt 5 (och gärna den kommande nummer 6) - först och främst för att fullständiggöra samlingen plus att: det är ju GilmoreGirls!
Überminiräknare - för att jag behöver och vill ha en.
Censur no1 - för att jag helt enkelt vill veta hur många det blir.
Censur no2
- för att det vore roligt!

Kommer såklart inte få allting, är ju inte direkt billiga saker. Men vore roligt om man i alla fall kunde få något av det. Födelsedagspresenter samt julklappar brukar nämligen som regel bli en besvikelse i det här huset. Brukar antingen få det som man allra minst vill ha på listan, eller en massa skräpsaker som inte ens fanns med. Kan ju som ett exempel nämna de guldiga stjärnorna som var till för att trycka på dukar jag fick en jul för något år sedan. jag menar visst om det hade varit en skämtpresent, men det sorgliga var att det var en seriös. Inhandlades förmodligen på Jysk för tio kronor. Nej jag är inte bitter...

Kommentarer
Postat av: F

hmm tre veckor till min födelsedag. Maj är en bra månad det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback