Farväl Peter Settman!

Sitter tålmodigt och väntar på säsongens sista Så Ska Det Låta. Känns tråkigt att perioden med Peter Settman efter ikväll är över, lite sorgligt.

Under tiden som min väntan har pågått så har jag varit inne på
Ross Mathews blogg. För er som ser på Jay Leno så är det han som är "Praktikanten Ross" - väldigt rolig kille!

---

Var för övrigt inne på min egna blogg igår, och insåg då att jag har tröttnat på det blåa. Kanske dags att göra sidan lite vårigare i färgen? Får se om jag får någon tid över på lovet.

---

Raderade alla mina sms idag förutom de som låg i de speciella Sparamapparna. Känns lika jobbigt varje gång - men har man lite minne så har man! Är även dags för ännu en bildöverladdning mellan mobilen och datorn. Med andra ord så är det åter igen dags att sitta och ångra sig för att man vlade Bluetooth i stället för en USBsladd! Är för övrigt pinsamt att ha mp3funktion på en mobil som bara har tio megabyte i minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback