Svammel

  - Det har varit en jobbig dag. Det verkar som om alla vet om något som inte jag vet; och vad det än är så känns det som om jag inte kommer att komma ur det hela med hedern i behåll.
- Jag hoppas att det bara är inbillning.


---

  Var en lång skoldag idag. Kändes så i alla fall, väldigt enformigt och obetydelselöst arbete. Ännu ett par timmar man kan skryta med att ha slösat bort vid dödsbädden.
  Det var helt grymt mycket folk på bussen hem, fick sitta med någon äcklig gubbe - han satt typ och tog sig själv mellan benen största delen av färden samtidigt som att glodde på mig och äckellog. Skabb!

---

  Träffade A idag, han sa att han mindes mig som trevligare än vad jag var, haha. Inte meningen, men så roligt att retas med Dig!

---

  Inget vettigt överhuvudtaget idag så jag slutar nu. Har bara en sak till att skriva: Hilary Duff - Most Wanted! Säg vad ni vill, men det är faktiskt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback