Perfekta Tänder.

  Idag så hade vi "frivillig lektion" på morgonen. Duktig som man är så åkte man in och jobbade. Inte för att jag hade något egentligt val, har en 200 sidors uppgift som ska vara klar imorgon. Däremot så gav jag mig själv en timmes sovmorgon - det kommer inte bli sådär överdrivet många sammanlagda skoltimmar den här veckan inte.
  Jag jobbade flitigt i två timmar, sedan så föreslog J Yatsy och man kan ju inte dissa sällskapsspel för skolarbete, så jag bestämde att jag hade varit duktig nog för dagen så jag joinade spelet. Det var tvångs MaxiYatzy. Tyvärr så är det så att jag är kass på Yatsy. Ja, jag vet! Man borde inte kunna vara dålig på Yatzy eftersom att man bara slår tärningar men om vi säger så här: när vi skulle slå ettor, så fick jag en. Då vill jag påminna om att det var sex stycken tärningar! Så Jo, välden - man kan dålig på Yatzy! Däremot så förlorade jag faktiskt inte! Jag kom trea av fyra - så helt värdelöst gick det ju inte. P, den idioten fick MaxiYatzy och vann ofcourse eftersom att det är 100 poäng. Grattis!

---

  Därefter bar det av till tandläkaren. Avskyr att gå till tandläkaren, när jag var liten var det tvärtom. Den vanliga röntgenapparaten var trasig och tandsköterskan kunde inte manövrera den röntgen de använde istället, så jag fick ont! Avskyr att ha de där plåtarna inne, de är så stora. Jaja, det gick bra i alla fall. Tydligen så var det länge sedan hon såg så rena och fina tänder, tydligen så hade jag en perfekt mun. Vad jag nu kommer att ha för nytta av det i livet. Kan man skriva "Jag har perfekt mun." på sitt CV under övriga meriter? Jaja, var ju roligt att man hade perfekt placerade tänder i alla fall. Alltid något att skryta om ifall allt annat skulle gå åt helvete.

---

  Imorgon så är det den första och enda "ordentliga" skoldagen den här veckan. Kommer att få slita som ett djur för att försöka få klart uppgiften, och lär ändå misslyckas. Får väl bli lite sen med det sista delmomentet I Guess. Sedan bär det iväg till samhällskunskapslektionen för att söka jobb som Leg psykiatriker på en öppen anstalt med sexoffenders.



Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hade dig nästan i Yatzy, du trodde ju faktist att du förlorat!!!=)
Föresten så tror jag ni/vi :) får mer tid på uppgiften, inte många som är klara heller. Tim och jag typ =P
Najs, jobb föresten =D=D=D Ses i skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback