Just precis

    nu i detta ögonblick så borde jag sitta och plugga. Det gör jag tyvärr inte. Dels på grund av att jag inte orkar, men främst på grund av att jag inte kan. Bokstavligt talat. Jag har kört fast totalt, och jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Det skulle ha varit klart förra fredagen. Jag blir så trött.

 

 

---

 

 

  Invigningen i morse gick sådär. Det hela startade med att ratten där man ställer in värmen inte fungerar, så vattnet var iskallt. Fick ropa på pappa så att han skulle ordna det, vattnet var lite för varmt efter korrigeringen, men det gick. Dessutom så satt hyllan där alla flaskor är lite i vägen eftersom att den rasar bara man snuddar den. Jag vet inte, överlag så gick det väl bra – men det tog lite längre tid att duscha där.  Plus att jag var så glad då jag slapp badkaret förra perioden jag duschade där och istället fick vara i en riktig dusch. Och nu är jag ju tillbaka i badkaret, uppgraderat förvisso; men i alla fall.

-       Interesting eller hur?

 

 

---

 

 

 Blir så irriterad på att man inte kan formatera bloggen på Macdatorer! Är tvungen att förskriva det i Word ju! Nej om man skulle ta och åka hem? Går ju en buss snart.. Fast jag måste ju jobba, eller? Vem säger det föresten? Mina lärare? Och?! Varför ska jag rätta mig efter deras önskningar egentligen? Ja, det är ju förstås på grund av betygen. Men i alla fall. Det skulle vara mycket skönare att bara komma hem.

Ole, Dole Doff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback