Jag borde:

 

  • jobba med projektet
  • göra provet jag fick igår
  • jobba med uppgiften jag fick igår
  • vika/ hänga in de nytvättade kläderna i garderoben
  • kolla lite inför det kommande provet
  • ringa och boka körlektioner
  • damma samt dammsuga mitt rum
  • välja ut en scen ur Jackie Brown
  • åka in till skolan och jobba på uppgiften som ska bli klar på fredag som jag har över 100 sidor kvar av
  • (bli kär)
  • rensa ur stället inne i duschen på alla flaskor som är tomma/gamla
  • kolla runt på högskolor
  • rensa ur den innersta garderoben
  • höra av mig till de kompisar som jag inte hört av mig till på länge
  • köpa en farsdag-present
  • kolla om det finns något eftermiddags/kvälls/helg-jobb
  • köpa ett par örhängen som jag kan ha när de 6 veckorna har gått, vilket inte borde vara så långt kvar tills
  • göra något åt den här väldigt rosa bloggen
  • föra över de nya låtarna till min mp4
  • övertala P att jag ska få nya glasögon i julklapp
  • köpa vax
  • leta efter ellie-boken som har försvunnit
  • bestämma mig för vad jag vill göra resten av mitt liv
  • sluta skriva det här och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback