I Dare You

  Jag över levde lektionen, obviously.

---

 Jag blev utmanad så here it goes.

När var du kär senast?: Jag har rätt att tiga. Allt som jag säger kan, och kommer, att användas emot mig.
När strulade du senast?: Jag har rätt att tiga. Allt som jag säger kan, och kommer, att användas emot mig.
Berätta något pinsamt som ingen vet om dig: Oj, ifall folk inte vet om det så finns det väl en mening med det? Men okej... hm... Får nog fundera på den ett tag till.
Vilket ord skulle kunna användas som en synonym till dig?: Kyla.
Hur ser ditt liv ut om tio år?: Då bor jag ensam i en sterilt möblerad lägenhet och har ett jobb som jag går upp helt i - är en äkta arbetsnarkoman utan tid till något annat.
Hatar du någon, och i så fall vem?: För många för att börja nämna namn.
Vem skulle du helst kyssa här och nu?: Jag har rätt att tiga. Allt som jag säger kan, och kommer, att användas emot mig.
Vilka krav har du för krav på han/hon som försöker ragga på dig/pojkvän/flickvän?: Typ tusen olika. Om man bortser från det uppenbara som alla letar efter så bland annat ett fint leende, modet att ta första steget ( är det viktigaste av allt, ifall det inte finns så kan Du lika gärna strunta i att säga "Hej", jag kräver gentlemannahet ). Gärna smart, ett stort tålamod är ett måste så att Du kan stå ut med Mig, haha. Alltså hjälp vad svårt. Men personligheten är viktig sedan så finns det ju alltid sexiga attribut såsom ålder, körkort, gitarr, egen lägenhet, jobb/studerande, snygga kläder, god parfym, leende ( värt att nämnas twice ) och så vidare. Självklart även ett utseende som tilltalar mig!
Vem är viktigast i ditt liv?: Jag såklart - utan mig så hade det ju inte funnits, då hade det ju varit någon annans?
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?: Läpparna tror jag, är det en kroppsdel? Känns inte så, men i alla fall. Okej såhär då - jag gillar min kroppsform pretty much.
Vilken kroppsdel på dig uppskattas mest av andra?: Haha, är väl olika från person till person? Men inte direkt någon jättehemlighet vad de trebenta homosapiensarna gillar.
Okej, sista frågan; när åt du senast en dammsugare? Jag tar för givet att det är bakelsen som det syftas på och i så fall så var jag nog väldigt, väldigt liten om jag överhuvudtaget någonsin ätit upp en hel - Blä!


Så, en hel del väldigt konstiga frågor måste man ju säga, men nu när jag har gjort det har jag bara en sak att säga till dig som läst det:
- I Dare You!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback