Gotlandsvyer från GGN.

  Jag blir så arg över att Gotlandskanalen [ Här blir jag avbryten av en miljon småbarn som skriker som om de blev överfallna av en ful gubbe. De miljonerna småbarnen är i själva verket F:s klasskompisar, för grannen några hus bort som går i samma klass har kalas, om jag ska vara helt ärlig så låter det som om de är ute på vår trädgård. Jaja, vart var jag nu då? ] inte fungerar här uppe! Här ligger jag och verkligen längtar efter att få se på Gotlandsvyer från GGN men icke. Ska en flicka inte få se människor som njuter av att åka runt i lera när hon vill det? Vart är Gotland egentligen på väg? Jag måste skriva ett upprört mail till någon!

--

  Ironi? Ja, självklart. Struntar fullständigt i Gotlandsvyer från GGN.

---

  Ja, jag erkänner - jag är Grymt uttråkad. Det finns en gräns för hur många gånger man kan spela Hjärter. Speciellt som datorn fuskar! Ja, men det är ju så! Det går jättebra sedan så får man helt plötsligt spader dam när man spelar ut ruter sju! Jag blir galen. Så fult att fuska. Jag är besvikna på er Tjatte, Fnatte och Tjatte! Trodde vi var kompisar.

---

  JaJa, jag vet! Jag har flippat ur totalt. Ursäkta mig för det då! Men hur skulle du själv hantera fyra dagar av ingenting? Va?!



,haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback