Den här dagen

  har varit apa - från början till slut! Visst, rent tekniskt är ju dagen inte slut ännu men tro mig, det kommer bli värre. Blir det jämt sådana här dagar. Dessutom så har jag inte fått någonting gjort, inte ens hängt in tvätten i garderoben.

---

Roade mig lite på
youtube.com idag, och såg endel klipp från olika konserter. Det kan inte kännas helt fel att vara en världsstjärna och ha enorma publikhav framför sig dagarna i ända som bara står och skriker och sjunger med i alla ens låtar. Man skulle kanske bli a singer. Fast jag har hört att det är svårt att slå igenom när man inte kan sjunga...
Ja, förutsatt att man inte har turen att ha rätt föräldrar/syskon/bekanta och så vidare, förstås. Har lite svårt att tro att till exempel E på ICA ska kunna hjälpa mig till kändisskapet.

95957-9



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback