.B.L.Ä.

 Fast mycket, mycket värre. Mycket, Mycket, Mycket värre. Mycket, Mycket, Mycket, Mycket värre. P hade med någon slags brustablett hem idag från när han hade varit i stan. Det var meningen att jag skulle ta dem för att hjälpa mitt tillfrisknande. Jag klarar inte av brustabletter, jag kan inte ens med kolsyrat vatten. Men jag skulle mycket hellre leva på det i resten av mitt liv än att tvingas dricka den här sörjan. Tyvärr så har jag inte det valet. Eftersmaken är hemsk och känslan samt smaken när det träffar tungan och jag sväljer, det är så vedervärdigt - det ger mig nästan kväljningar. Och det är absolut ingen överdrift. Jag mår seriöst illa och jag har ännu nio deciliter kvar att dricka. Jag är hellre sjuklig resten av mitt liv. Eller kanske inte riktigt, men nästan. .B.L.Ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback