06.00.

Jag kände att jag låg och sov onödigt länge igår. Nu när jag är sjuk så kan jag ju inte hålla på och sova hela dagarna. Så i morse så bestämde jag mig - tydligen - för att ändra på det och istället vakna klockan sex. För att sedan inte kunna somna om. Imorgon så siktar jag på klockan fem, helst fyra!

---

  För övrigt så är det bättre, men sämre än var det var igår när jag hade Mirakelkänsla. Jag måste verkligen bli frisk till på måndag! Jag önskar att jag hade en nobel tanke med det - som till exempel att jag verkligen inte kan missa mer nu när jag varit borta så mycket. Tyvärr är det inte så.
  På måndag eftermiddag ska vi nämligen ha muntlig redovisning. Eftersom att det är indval så vet de ju inte att jag varit sjuk ända sedan förra måndagen så då kommer alla, inklusive läraren, tro att jag är fakesjuk för att jag inte pallar redovisningen. Människor som gör sådant avskyr jag. Det är så fegt och pinsamt. Så därför vill jag inte att folk ska koppla ihop mig med sådant - speciellt inte läraren.
  Är verkligen patetiskt av er som sysslar med sådant! Ursäkta då! Men jag tycker så!

---

  Har en miljon skolsaker jag måste göra den här helgen; bland annat provet, redovisningen och projektet. Det värsta var att projektet var klart men i förrgår så råkade jag slänga mappen där jag hade de sparade sidorna. Klantigt? Yes. Eftersom att jag inte hade sparat adresserna så måste jag börja om. Men utan det så hade det ju inte varit någon utmaning?! Bara ett prov och en tio minuters redovisning hade ju varit alldeles för enkelt såhär när man ligger på sjukbädden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback