04.30 - 06.55 - 07.50

  Dagens klockslag, eller morgonens klockslag rättare sagt. Somnade ju i alla fall om tvågånger idag.

---

  Jag är riktigt upprörd just nu. Spelade hjärter och hade fyra poäng medan de andra var uppe på sextio och sjuttio, och sedan helt plötsligt så fick jag spader dam på ruter tre och typ alla hjärter kort så att jag hamnade på tredje plats! Jag skulle vilja ta ett allvarligt samtal med snubben/snubban som programmerade ihop hjärterspelet!

---

  Vet inte hur jag mår idag. Bättre men inte bra? Ifall jag inte är bra i morgon så säger pappa att jag måste gå till farbror doktorn. Och det vägrar jag så gäller att friska till sig idag. Hoppas att det går. Dessutom så måste jag ju gå på redovisningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback