Det fanns visst mer att säga

idag. Jag har nämligen packat nu. Och det är verkligen en hemsk sak att behöva göra. Är ju, i alla fall för mig, helt omöjligt att bestämma i förväg vad jag ska ha på mig! Det allra värsta är vad man ska ha på resedagen. Nej usch. fast det är värre att packa upp, är ju så grymt segt och tråkigt! Plus att jag är jättedålig på att hålla ordning på saker och ting!
     Fast är ju för ett bra ändåmål antar jag, men iaf!!!

     Under tiden så spelades iaf
Nelly Furtado och det nya soundet från henne är så konstigt och skruvat och alldeles, alldeles underbart... Längre ifrån hennes I'm like a bird kan man knappast komma.

     Samtidigt så sitter jag och suktar efter Panic! at the disco och deras album A fever you can't sweat out, speciellt låten I write sins not tragedies, den är helt fantastisk, bäst! Jag upptäckte dem på aol.com i våras, men kan inte hitta skivan någonstans. Vet ens inte om den getts ut här i vårt avlånga land. Får leta lite till eller helt enkelt leta upp den på internet!
     
     Hjälp så trött jag börjar bli och klockan är bara halv 10! Jag säger då det, man börjar bli gammal och grå! Hittade Panic! at the disco btw, tyvärr så är cdon.com överbelastat så måste vänta tills det går igen. Ska även boka The hills have eyes! Såg trailern och den verkar grym! Och eftersom jag blir uppskrämd av Screamfilmerna så ska nog den lyckas; ryktet säger att folk fick gå ut från biosalongerna och spy för den var så läskig. Nu tror jag ju inte att det ska gå så långt för mig, men hoppas att bli halvt ihjälskrämd.

     Nej nu får det allt räcka för idag!

                                                                                                                                                               /jag



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback