Huvudvärk och Snoppar.

  Jag har grymt ont i huvudet. Hoppas att jag får uppgraderade linser next time. Idag så var jag tvungen att kisa lite för att se vad som stod på tavlan. Jag lär bli blind en vacker dag. Men det är ju bra - har jag något att se fram emot, haha. Ursäkta men jag är grymt uttråkad.

---

  Egentligen så skulle jag vilja gå och lägga mig, men dels så är ju klockan bara halv åtta; men först och främst så går jag inte och lägger mig på grund av Outsiders. Man kan ju inte missa snopprogrammet. Är alltid lika roligt att se desperata killar som gör vad som helst för att få större. Eller bara något allmänt korkat/konstigt. Oftast så blir det ju också extremt äckligt eftersom att det är gamla gubbar med alldeles för stort ego; plus att snoppar rent generellt sätt inte är sådär överdrivet mysiga att titta på utan personlig anknytning. Förlåt alla killar men that's the truth, haha. I alla fall; alltid roligt att se sådana där program där typerna gör de mest idiotiska grejer. Looking forward to it!, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback