Åhléns - aldrig igen.

  Var på Åhléns idag efter skolan. Köpte Gimore Firls boxen säsong ett. Den hade kostat sexhundra men var extrapris på trehundra. Jag tänkte på annat när jag betalade så när jag kom hem och tittade på kvittot - så fick jag se att jag hade betalat sexhundra. Idioter, borde de inte kunna sitt jobb? Dessutom så är de som jobbar där otrelviga. Tänker inte handla där igen om det inte bli absolut nödvändigt. Får åka in imorgon och försöka få tillbaka mina pengar. Har ju inte direkt några planer på att bli blåst på trehundra.

---

  CENSUR [ Snart så är det äntligen över! ]

---

  Segt i skolan idag, och ändå inte. Var liksom ingenting. Bara var. Ingen lektion imorgon, hade varit skönt om det inte vore för det faktumet att jag i alla fall måste upp tidigt. Tråkigt värre. Dessutom så har jag fått huvudvärk.

---

  Såg en idag som jag i och för sig har sett grymt många gånger innan - men hjälp, var något speciellt idag. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback