Så var det över,

det fria livet. Skolan börjat igen. Var hemskt.  Alltså jag gillar människorna men det vi ska syssla med är hemsk och vet kommer verkligen bli avskyvärt. Varit ganska deprimerad över just skolstarten, men nu är i alla fall den över. Nu gäller det bara att så fort som möjligt komma in i den långsamma, sega och vidriga rytmen igen.

Köpte ett par höstskor - och lämnade tillbaka dem igen. Insåg nämligen att jag verkligen inte gillar svarta skor. Detta visste jag självklart sedan tidigare, men förträngde det i affären eftersom att jag blev kär i modellen. Men nu är dem i alla fall tillbaka i affären och jag är åter igen utan höstskor.

Imorgon så kommer min mp4! Det ser vi - läs jag - mycket fram emot. Den är rosa - inte min favoritfärg men den var mycket finare än den silvriga! Jaja.

/j

Kommentarer
Postat av: Johan Persson

EHEHE; rosa, inte din favoritfärg?
Hela din blog är ju rosa... Nu får du förklara dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback