Skålen.

Vi var på IKEA i helgen och där köpte bland annat skålar ur deras nya designserie Bråkig. Den släpptes i fredags och i söndags klockan 11 när vi kom dit var det mesta sålt, sådant irriterar mig något fruktansvärt och gör egentligen att jag vill bojkotta alla sådana limiterade grejer, men men. Skålarna kom i tvåpack och det var egentligen den andra skålen jag förälskade mig, men nu när jag ställt fram den ni ser ovan så växer den på mig. Den känns lite cirkus, men jag gillar det.
 
Skålarna var inte det enda vi köpte ur serien. Vi spontanköpte även tapeter till sovrummet. Inte så smart kanske, men de var fina och kostade i princip inget. Sedan får vi se när de väl kommer upp. Om de kommer upp. Att få saker gjorda är inte vår starkaste sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback