Torsdagstema: en snirklig och en rak.

För fullstor version, klicka här.
 
Till veckans torsdagstema valde jag att göra en Så ska det låta-tolkning och helt enkelt säga att bilden är ju ganska rak och rättfram samtidigt som kjolen är snirklig. Jag hade egentligen stora planer för den här bilden, men så tröttnade jag på den så den får duga så här. Med det sagt så menar jag inte att jag inte gillar den som den ser ut här, bara att den inte riktigt kom att leva upp till visionen jag hade. Och så är det ju ibland, eller som i mitt fall: ganska ofta - men det är också okej.
 
Och ja, även denna vecka hade jag problem med uppladdningen. Varför lära sig av sina misstag första gången liksom, det känns lite onödigt. Hur som helst fler bidrag hittar ni hos veckans temasättare: artemilia.

Kommentarer
Postat av: Sarah S

Vad duktig du är, jättefin! :)

Svar: Tack! =)
therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback