Out and about.

Idag har jag varit ute bland folk! Jajjamen. Hur skönt som helst med frisk luft och att ha något annat att titta på än lägenhetens, i mina ögon, inte jättefina tapeter. Bland annat var vi på brunch. Åh, min älskade brunch. Det har varit sommaruppehåll, så nu var det äntligen dags. Och eftersom jag varit sjuk i veckan, är tyvärr dock fortfarande förkyld, så gick jag all in i morse med både eyeliner och lockat hår så det har verkligen varit en sjukt skön söndag. Mycket bättre än en vanlig handla mat- och städsöndag.
 
Hann även med lite affärer idag. Och de två fina exemplaren ovan fick följa med mig hem. Ja, alltså två hela par, inte en av varje i olika par. Äh, ni förstår. Och om ni inte gör det har ni mer problem än vad jag har... Hur som helst. Gick in på Din Sko med ambitionen att hitta ett par platta höstskor, så självklart kom jag därifrån med två klackar. Men, men. Det kan ju vara bra att ha det också. Och de till höger var superbekväma så förhoppningsvis är det ett par som man i alla fall kan göra mindre utflykter i utan att dö skodöden. De vänstra är jag dock lite mer skeptisk till, de var inte sådär superbekväma, men tänkte i alla fall ge dem en chans här hemma. Kanske med någon stödjande sula i.
 
Köpte även en slags sjal-poncho. Vet inte det vetenskapliga namnet, men som en öppen poncho. Typ. Samt en mössa och så köpte jag Maybellines nya foundationstick som jag varit nyfiken på sedan jag först såg dem, så det ska bli spännande att testa det i morgon. Blir min första ickemascara-produkt från dem någonsin. Och även Peace & Love & OPI från, föga förvånande, OPI. De sakerna har jag dock ingen bild på, det måste få finnas någon gräns för hur många bilder man ska ta på saker i tid och otid.
 
Men nu ska jag vila lite, för allt detta roligt idag har tärt på de få krafter jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback