The Originals.

Alltså. Ibland blir jag så trött på mig själv. Jag följer The Vampire Diaries. En serie som ibland är bra. Ibland inte. Hur som helst älskade jag Klaus. Jag är alltid team Bad boy. Och så i slutet av förra säsongen(?) hände massa saker och så var han helt plötsligt borta. Med en påbörjad storyline helt oavslutad. Och först häromdagen kom jag mig för att googla om han skulle komma tillbaka, så visar det sig att han gått och fått en egen serie. Hur kunde jag inte lista ut det själv? Jag fattade ju direkt att PLL-grejen skulle bli en egen serie (Ravenswood).* Snacka om mental felprioritering.
 
Hur som helst var det ju skönt att jag nu hade en liten samling av avsnitt att beta av. Tror jag sett fem stycken och herregud vad den slår vampyrdagboken hitintills. Ingen velig Elena, ingen töntig Stefan. Om de nu bara kunde flytta över Caroline och Damon till The Originals så skulle jag vara nöjd med mitt tv-liv i alla fall. Eller ja. Jag skulle gärna slippa varulvsflickan, men jag antar att hon är ganska bra för storyn, och senaste avsnittet jag såg var hon inte helt outhärdlig.
 
 
*På tal om PLL. Så. Långsam. Serie. Och personen som avknoppades till den där spinoffen är ju i princip den tråkigaste karaktären av alla i PLL. Jag har för all del inte sett spinoffen, men snark vad tråkigt det låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback